The Perisher

Μέσα στην εξαντλητική δοκιμή που χρησιμοποιεί το Βασιλικό Ναυτικό για να επιλέξει τους διοικητές των υποβρυχίων του.

Vivienne Machi 2 Νοεμβρίου 2021, 12:09 π.μ

Το HMS Astute επιστρέφει στη Ναυτική Βάση της Αυτής Μεγαλειότητας Clyde στη Σκωτία, 1 Μαρτίου 2012. Βασιλικό Ναυτικό/LA (Φωτογραφία) Paul Halliwell

  • Οι αξιωματικοί του Βρετανικού Βασιλικού Ναυτικού αντιμετωπίζουν αυστηρές δοκιμασίες προτού τους δοθεί η διοίκηση ενός υποβρυχίου.
  • Κατά τη διάρκεια του “Perisher”, οι υποψήφιοι πρέπει να δείξουν ότι μπορούν να ηγηθούν μιας ομάδας και να παραμείνουν ήρεμοι υπό πίεση.
  • «Βλέπεις ανθρώπους να είναι γυμνοί ψυχολογικά», είπε στο Insider ένας αξιωματικός που πέρασε το μάθημα.

Οι αξιωματικοί των υποβρυχίων του Βρετανικού Βασιλικού Ναυτικού έχουν συνήθως μια μεγάλη φιλοδοξία: να βάλουν τον διοικητή τους να τους σφίξει το χέρι και να τους πει: «Συγχαρητήρια, καπετάνιο».

Το άτομο που ακούει αυτές τις λέξεις έχει περάσει πάνω από μια δεκαετία της ζωής του σε ένα υποβρύχιο και έχει περάσει μια περιβόητη, πολύμηνη σειρά μαθημάτων διοίκησης, γνωστή ως Perisher.

Το όνομα είναι ένα νεύμα στην ιστορία του μαθήματος, όχι στη δυσκολία του, σύμφωνα με τον πλοίαρχο Iain Breckenridge, καπετάνιο της εκπαίδευσης υποβρυχίων στη Ναυτική Βάση της Αυτής Μεγαλειότητας Clyde στη Σκωτία.

Όταν το μάθημα διοίκησης υποβρυχίων ξεκίνησε στο τέλος του Α’ Παγκοσμίου Πολέμου, ήταν γνωστό ως “Σχολή Περισκοπίου”, επειδή μεγάλο μέρος της εκπαίδευσης περιστρεφόταν γύρω από αυτό το βασικό όργανο .

Με τον καιρό, το όνομα συντομεύτηκε σε “Perisher”, είπε ο Breckenridge στο Insider.

Περίπου 1.200 άνθρωποι έχουν περάσει το μάθημα από τότε – ο Μπρέκενριτζ, ο οποίος εντάχθηκε στο ναυτικό το 1984 και έγινε υποβρύχιος το 1987, ήταν ο 1.088ος όταν ολοκλήρωσε το Perisher το 1996.

«Ο οδηγός από την Ημέρα Πρώτη όταν γίνεσαι μέλος της υπηρεσίας υποβρυχίων [ως αξιωματικός πολέμου] είναι: «Θέλω να πάρω τον Perisher», είπε.

The Perisher

Ambush, το δεύτερο από τα υποβρύχια επίθεσης κλάσης Astute του Βασιλικού Ναυτικού, στο HMNB Clyde, 9 Σεπτεμβρίου 2021. Βασιλικό Ναυτικό/LA(Φωτογραφία) Stu Hill

Η τετράμηνη δοκιμή προσφέρεται περίπου τρεις φορές κάθε δύο χρόνια και αξιολογεί τη δυνατότητα ενός υποβρυχίου να κυβερνήσει το δικό του σκάφος. Τέσσερις έως έξι αξιωματικοί συνήθως συμμετέχουν σε κάθε ομάδα.

Μεγάλο μέρος λαμβάνει χώρα σε προσομοιωτές στη Ναυτική Βάση Clyde, έτσι ώστε ο δάσκαλος που οδηγεί το μάθημα να μπορεί να βάλει τους υποψηφίους σε περίπλοκα σενάρια με πολλά πλοία και να ανεβάσει ευκολότερα τον επιχειρησιακό ρυθμό, είπε ο Breckenridge.

Τέσσερις εβδομάδες του μαθήματος περνούν στη θάλασσα σε ένα πυρηνικό επιθετικό υποβρύχιο σε συντονισμό με την άσκηση Joint Warrior που διεξάγεται κάθε δύο χρόνια στο Ηνωμένο Βασίλειο, που διεξάγεται ανατολικά της Σκωτίας.

“Υπάρχουν απλώς αρκετές μονάδες εκεί έξω που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε ως αντίπαλους που μπορούμε να το κρατήσουμε απασχολημένο για τους μαθητές και να τους κάνουμε ένα πραγματικά καλό τεστ”, είπε.

Στη θάλασσα, ο δάσκαλος θα αυξήσει σταδιακά την πίεση και θα υποχωρήσει λίγο-λίγο για να επιτρέψει στους υποψήφιους να αντιμετωπίσουν μόνοι τους το αυξημένο άγχος.

Ο, τι χρειάζεται

Υποβρύχιο HMS Trenchant κατηγορίας Trafalgar κατά τη διάρκεια άσκησης με το Ναυτικό των ΗΠΑ, 5 Αυγούστου 2017. Ναυτικό των ΗΠΑ/MCS Ναυτικός Zachary Wickline

Ένας επιτυχημένος υποψήφιος πρέπει να είναι περισσότερο από ικανός να χειρίζεται ένα υποβρύχιο και να έχει βαθιά γνώση των συστημάτων υποβρυχίων και των τακτικών πολέμου, είπε ο Breckenridge. Πρέπει να δείξουν ότι μπορούν να ηγηθούν μιας ομάδας και να παραμείνουν ήρεμοι και ξεκάθαροι υπό πίεση.

Οι επιτυχημένοι υποψήφιοι πρέπει να έχουν «την ικανότητα να αναλαμβάνουν την πρωτοβουλία, να σχεδιάζουν προληπτικά, [και] να κατανοούν τα δικά σας όρια και αυτά της ομάδας σας», είπε ο Breckenridge. «Ένας κουρασμένος καπετάνιος δεν είναι μόνο κίνδυνος για τον εαυτό του, αλλά και για τους συντρόφους του».

Άλλα χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν την επίγνωση να εκμεταλλευτείτε μια ευκαιρία όταν αυτή παρουσιάζεται και την ικανότητα να παραμένετε άνετα σε μια κατάσταση όπου δεν έχετε “την 100% λύση”.

Η πορεία ήταν πολύ πιο συμπιεσμένη κατά τη διάρκεια του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου και η εμφάνιση νέων δυνατοτήτων και όπλων, όπως ο πύραυλος κρουζ Tomahawk, οδήγησε το βρετανικό ναυτικό να αναπτύξει πιο σύνθετα σετ αποστολών για τους υποψηφίους, αλλά τις ιδιότητες που πρέπει να επιδείξουν αυτοί οι υποψήφιοι κατά τη διάρκεια του Perisher δεν έχουν αλλάξει πολύ τον περασμένο αιώνα.

«Όλα όσα είπα για την πίεση, την εντολή, την ηγεσία [είναι] βασικά τα ίδια», είπε ο Μπρέκενριτζ.

Πρώτος Λόρδος της Θάλασσας και Αρχηγός του Ναυτικού Επιτελείου Ναύαρχος Sir Mark Stanhope, αριστερά, και ο Αρχηγός Ναυτικών Επιχειρήσεων των ΗΠΑ, Ναύαρχος Jonathan Greenert, κέντρο, στο κέντρο διοίκησης του HMS Astute, 26 Ιανουαρίου 2012. Ναυτικό των ΗΠΑ/MCS1 Peter D. Lawlor

Οι υποψήφιοι Perisher τείνουν να είναι ανώτεροι υπολοχαγοί ή κατώτεροι υπολοχαγοί, ανάλογα με το πότε εντάχθηκαν στο Πολεμικό Ναυτικό. Κυμαίνονται σε ηλικία από 29 ή 30 ετών έως τα τέλη της δεκαετίας του ’30.

Μόλις ένας αξιωματικός γίνει κύριος αξιωματικός πολέμου για υποβρύχια – συνήθως η τρίτη τους δουλειά στη θάλασσα – ο διοικητής του θα συντάξει μια ετήσια αξιολόγηση και μια συγκεκριμένη έκθεση σχετικά με την καταλληλότητά τους να παρακολουθήσουν το μάθημα Perisher. Μια εξεταστική επιτροπή εξετάζει όλες τις αξιολογήσεις απόδοσης των υποψηφίων και καταρτίζει έναν κατάλογο αξιωματικών που είναι επιλέξιμοι για την επόμενη ομάδα.

Υποπλοίαρχος Cmdr. Ο Paul Hayes εντάχθηκε στο ναυτικό το 2007 ως αξιωματικός πολέμου και έγινε εκτελεστικός αξιωματικός για τα υποβρύχια το 2010. Είχε περίπου έξι μήνες για να προετοιμαστεί για την εξαντλητική πορεία και πέρασε τη δοκιμασία την άνοιξη του 2021.

“Συνέχισα να κάνω τη δουλειά που έκανα. Αυτό είναι προετοιμασία από μόνο του”, είπε στο Insider. Εκμεταλλεύτηκε επίσης μια λίστα με προτεινόμενο υλικό ανάγνωσης και μαθημάτων.

Ο Hayes ένιωθε σίγουρος όταν πήγαινε στο Perisher, αλλά η αμφιβολία του για τον εαυτό του μεγάλωνε καθώς περνούσε το τεστ. Θυμήθηκε μια στιγμή που πήρε μια «τακτική αβάσιμη απόφαση» αφού κοιμήθηκε άσχημα για αρκετές νύχτες.

«Πήρα το υποβρύχιο προς τη λάθος κατεύθυνση για πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα, παρά τα αρκετά καλά σχόλια από τους ανθρώπους που οδηγούσα», είπε. «Κατάφερα να το ανατρέψω εγκαίρως και συνειδητοποίησα ότι ήμουν λάτρης… [αλλά] αυτό με καθήλωσε για αρκετή ώρα».

«Συγχαρητήρια καπετάνιο»

Ναύτες του Βασιλικού Ναυτικού σε ένα υποβρύχιο κατηγορίας Τραφάλγκαρ. βασιλικό Ναυτικό

Στο τέλος του μαθήματος, οι επιτυχόντες μεταφέρονται στην αποθήκη του υποβρυχίου, όπου ο δάσκαλός τους – και VIP, συμπεριλαμβανομένου του Μπρέκενριτζ, του διοικητή του σκάφους και του συνοδού του στόλου του υποβρυχίου – έχουν έτοιμη σαμπάνια για να σηματοδοτήσουν τη μεγάλη στιγμή.

“Τότε ο δάσκαλος απλώνει το χέρι του και λέει, “Συγχαρητήρια, καπετάνιο. Καλώς ήλθατε στο κλαμπ”, είπε ο Μπρέκενριτζ.

Η ίδια η φράση είναι ένα κομμάτι της ιστορίας του Βασιλικού Ναυτικού. Οι υποψήφιοι που περνούσαν το μάθημα συνήθιζαν να χειρίζονται υποβρύχια που κινούνται με ντίζελ. Τώρα όσοι περάσουν το μάθημα περνούν δύο έως τρία χρόνια πρώτα ως εκτελεστικός αξιωματικός – δεύτερος στην ιεραρχία ενός σκάφους – και στη συνέχεια αρκετά χρόνια σε μια δουλειά στην ξηρά προτού γίνουν επιλέξιμοι για προαγωγή και έτοιμοι για διοίκηση.

Είναι σημαντικό να διατηρήσουμε αυτή την έκφραση για να αναγνωρίσουμε τον αξιωματικό και την ολοκλήρωση μιας «εξαιρετικά απαιτητικής πορείας», πρόσθεσε ο Μπρέκενριτζ. Η πλειοψηφία των διοικητών αξιωματικών είναι διοικητές, αλλά ο αξιωματικός που είναι υπεύθυνος για οποιοδήποτε πλοίο ή υποβρύχιο του Βασιλικού Ναυτικού αναφέρεται ως “καπετάνιος” από την ομάδα τους, ανεξάρτητα από τον πραγματικό βαθμό τους.

Βρετανοί ναύτες σε ένα υποβρύχιο κατηγορίας Trafalgar. βασιλικό Ναυτικό

Ο Hayes θυμήθηκε ότι ένιωθε εκστατικός όταν έλαβε την τελική χειραψία και επίσης «μια συντριπτική αίσθηση ανακούφισης» ότι η πορεία είχε τελειώσει.

Υπάρχει λίγος χρόνος για να ανακάμψετε μετά. Οι επιτυχόντες λαμβάνουν την επόμενη αποστολή υποβρυχίου μαζί με την είδηση ​​ότι πέρασαν το μάθημα.

“Επεξεργάζεστε την επόμενη δουλειά σας ενώ επεξεργάζεστε ότι έχετε ακόμα μία”, είπε ο Hayes. Η νέα του δουλειά ως εκτελεστικός υπάλληλος ξεκίνησε την επομένη της ολοκλήρωσης του μαθήματος.

Η κοινότητα των υποβρυχίων είναι ιδιαίτερα δεμένη, αλλά οι συνάδελφοι που περνούν την πορεία Perisher στην ίδια ομάδα αναπτύσσουν μια ιδιαίτερα έντονη αίσθηση συντροφικότητας, σημείωσε ο Hayes.

“Βλέπεις τους ανθρώπους να ξεγυμνώνονται ψυχολογικά. Ανεξάρτητα από το πώς τα πας με αυτό [το άτομο], αυτό παραμένει για πάντα και παρέχει μια βαθύτερη αίσθηση κατανόησης”, είπε.

Εκπαίδευση σε πραγματικό κόσμο

Ένα υποβρύχιο κατηγορίας Astute στην επιφάνεια με φόντο το HMS Queen Elizabeth, 13 Ιουνίου 2021. Βασιλικό Ναυτικό/POPhot Jay Allen

Οι σύμμαχοι του ΝΑΤΟ, συμπεριλαμβανομένης της Νορβηγίας, της Γαλλίας και της Ολλανδίας, έχουν συμμετάσχει σε μαθήματα Perisher στο παρελθόν. Γαλλικά υποβρύχια ολοκλήρωσαν επίσης το μάθημα διοίκησης του Ηνωμένου Βασιλείου.

«Το να είμαστε μέρος της λέσχης του ΝΑΤΟ μας επιτρέπει να λειτουργούμε χρησιμοποιώντας κοινές διαδικασίες», είπε ο Μπρέκενριτζ.

Το 2005, ολοκλήρωσε το μάθημα διοίκησης υποβρυχίων του Πολεμικού Ναυτικού των ΗΠΑ – έγινε ένας από τους ελάχιστους υποβρύχιους που έχουν διπλά προσόντα και στα δύο μαθήματα.

Ενώ τα υποβρύχια και ο εξοπλισμός του ήταν διαφορετικοί από αυτόν που χρησιμοποιείται στο Βασιλικό Ναυτικό, τα σετ δεξιοτήτων που αξιολογήθηκαν ήταν τα ίδια. Η πορεία των ΗΠΑ «ήταν τόσο δύσκολη δοκιμή όσο η δοκιμή υποβρυχίου του Ηνωμένου Βασιλείου», είπε ο Μπρέκενριτζ.

Το ανοιξιάτικο μάθημα Perisher του 2021 είχε μια σημαντική προσθήκη: το νεότερο αεροπλανοφόρο του Βασιλικού Ναυτικού, το HMS Queen Elizabeth.

Η ναυαρχίδα του στόλου της υπηρεσίας συμμετείχε σε μια άσκηση προ-ανάπτυξης με την ομάδα εργασίας υποστήριξής της, αποτελούμενη από αντιτορπιλικά, φρεγάτες και ένα μικτή πτέρυγα αέρα βρετανικών και αμερικανικών F-35B Joint Strike Fighters.

Το HMS Trenchant ταξιδεύει στο Ντέβονπορτ για τελευταία φορά στις 25 Μαρτίου 2021, πριν από τον παροπλισμό του αργότερα μέσα στο έτος. Βασιλικό Ναυτικό/LPhot Phil Bloor

Η συνεργασία με τον αερομεταφορέα παρείχε “ένα εξαιρετικό έδαφος εκπαίδευσης” για τον όμιλο Perisher, είπε ο Breckenridge.

Το καθήκον ήταν ξεκάθαρο: «Μπορούμε να μπούμε μέσα, μπορούμε να πλησιάσουμε, μπορούμε να πάρουμε μια φωτογραφία και μπορούμε να απομακρυνθούμε χωρίς να μας δουν;» είπε ο Μπρέκενριτζ. «Η απάντηση σε αυτό ήταν —δεν αποτελεί έκπληξη, όσο με αφορά — ναι».

Ιστορικά, περίπου τα δύο τρίτα των υποψηφίων Perisher περνούν. Αυτό συνέβη για την άνοιξη του 2021, όταν τρεις στους πέντε υποψηφίους επιλέχθηκαν για διοίκηση.

Υπήρξαν χρόνια όπου το ποσοστό επιτυχίας ήταν κάτω από 50%, γεγονός που θα μπορούσε να οδηγήσει σε έλλειψη διαθέσιμων αξιωματικών που είναι έτοιμοι για διοίκηση αρκετά χρόνια αργότερα. Σε αυτές τις περιπτώσεις, πρώην διοικητές επιστράφηκαν για δεύτερη περιοδεία.

Αυτήν τη στιγμή, η υπηρεσία έχει “αρκετά άτομα” για να καλύψει τις απαιτούμενες θέσεις εκτελεστικών αξιωματούχων, είπε ο Breckenridge.

Παρά αυτή την πράξη εξισορρόπησης, η πορεία πρέπει να διατηρήσει τα πρότυπά της, είπε ο Μπρέκενριτζ. «Αν χαμηλώσετε τα πρότυπα, θα έχετε μικρότερο επίπεδο στη θάλασσα».

 

Η Vivienne Machi είναι μια βραβευμένη ρεπόρτερ με έδρα τη Στουτγάρδη της Γερμανίας. Η γραφή της έχει εμφανιστεί σε εκδόσεις όπως το Foreign Policy, το Defense News, το Counter και το Via Satellite. Twitter: @VivienneMachi

Machi, V. (2021, 1 Νοεμβρίου). The Perisher: ‘’Μέσα στην εξαντλητική δοκιμή που χρησιμοποιεί το Βασιλικό Ναυτικό για να επιλέξει τους  κυβερνήτες  των υποβρυχίων του’’

By: Business Insider.  https://www.businessinsider.com/perisher-test-used-to-pick-british-royal-navy-submarine-captains-2021-11

https://www.businessinsider.com/   https : // www . businessinsider . com /